8 תשובות
לתת להם לדבר ביניהם ולא להתערב
לדעתי תתיידדי עם אבא שלך, זה יכול להיות טוב
תגידי תודה
אצלנו גם גרושים ועושים כל שישי ביחד
שואל השאלה:
חח תודה שיפרת לי את ההרגשה^
האמת שהם התגרשו לא מזמן ובטוב אבל עדיין ממש קשה לי לראות את זה
אנונימית
נראה לי רעיון חיובי . להתידד מחדש לאחר הפרידה .
גם לך כבת- זה יתרום . יתרום רוגע, אוירה נעימה .
הרבה יותר טוב ממתח ורוגז.
חיובי.
לקוות לטוב
שואל השאלה:
אז פשוט לשבת ולשתוק?
אנונימית
לא להתערב.
זה היחסים ביניהם..
באותו הנושא: