8 תשובות
לתת להם לדבר ביניהם ולא להתערב
לדעתי תתיידדי עם אבא שלך, זה יכול להיות טוב
תגידי תודה
אצלנו גם גרושים ועושים כל שישי ביחד
אצלנו גם גרושים ועושים כל שישי ביחד
שואל השאלה:
חח תודה שיפרת לי את ההרגשה^
האמת שהם התגרשו לא מזמן ובטוב אבל עדיין ממש קשה לי לראות את זה
חח תודה שיפרת לי את ההרגשה^
האמת שהם התגרשו לא מזמן ובטוב אבל עדיין ממש קשה לי לראות את זה
אנונימית
נראה לי רעיון חיובי . להתידד מחדש לאחר הפרידה .
גם לך כבת- זה יתרום . יתרום רוגע, אוירה נעימה .
הרבה יותר טוב ממתח ורוגז.
חיובי.
גם לך כבת- זה יתרום . יתרום רוגע, אוירה נעימה .
הרבה יותר טוב ממתח ורוגז.
חיובי.
לקוות לטוב
שואל השאלה:
אז פשוט לשבת ולשתוק?
אז פשוט לשבת ולשתוק?
אנונימית
לא להתערב.
זה היחסים ביניהם..
זה היחסים ביניהם..
באותו הנושא: