4 תשובות
נא להתחסן. המחלה גרועה פי מאה מהחיסון
מחליטים לפי ההורה שמגדל את הילד
לא להתחסן
אנונימי
ההורה שלא מסכים כנראה לא רוצה שהילד שלו יחשף לחומרים בחיסון ומפחד מתופעות לוואי , אז אם ההורה שמסכים הוא רק- מסכים ולא כל כך חשוב לו או דחוף לו שהילד יתחסן אז עדיף ללכת לפי ההורה שנגד.
אבל זה גם תלוי בן כמה הילד , אם זה ילד שהוא כבר בוגר אז החלטה שלו
אבל זה גם תלוי בן כמה הילד , אם זה ילד שהוא כבר בוגר אז החלטה שלו
אנונימית
באותו הנושא: