8 תשובות
תשימי מה שאת אוהבת
ולדעתי זה יפה
ממש לא
אנונימית
לדעתי זה ממש יפה
את לא חייבת ללבוש את "מה שבאופנה"
פשוט תלבש את מה שאת רוצה ואוהבת
זה נראה טוב
מה זה משנה אם זה באופנה או לא
זה באופנה עם חצאיות מיני וכאלה
אני ממש אוהבת
ללבוש את זה עם איזה חצאית מיני שחורה כזאת אמלה ואו
תלבשי אחות לא משנה אם זה באופנה או לא
האמת שאני כן רואה בנות שלובשות את זה
אם זה משתלב טוב, שימי
התחברות ל