13 תשובות
אני פחות מתחברת
זה יפה אבל לא האופנה
לא באופנה אבל מה זה משנה
אם את אוהבת שימי
זה צורח ווסקו גירל 2019
לא באופנה לצערי אבל זה יפיפה
מגניב רצח
איכסוש
אני לא אוהבת
חמוד! ממש יפה
אבל מה אכפת לך מה האופנה?
שואל השאלה:
וואי ממש בא לי ללבוש מחר לעבודה
עם סווטשירט אוברסייז ומגפיים
כדאי ללבוש וזהו לא משנה מה יחשבו?
אנונימית
אני שמה לפעמים
שלי נקרע אבל
נדיר ברמות אחות
תשימי אם את אוהבת בעייני זה פיט מושלם❤
ברור! אני בטוחה שזה יפה
ולמה שיגידו משהו? משהו רע כאילו?
למה מי הם שיחשבו,בכלל לא שאלת מה הם חושבים
למי אכפת תלבשי מה שבא לך. לדעתי זה יפה רצח עם חצאית וסוודר כזה ומגפונים