8 תשובות
חח לא
רק ירוק זוהר
רק ירוק זוהר
אנונימית
לא יצא מהאופנה אבל לא יפה בעיניי :)
העיקר שאת אוהבת גם אם זה באופנה וגם אם לא
העיקר שאת אוהבת גם אם זה באופנה וגם אם לא
לדעתי זה לא יפה ויש לי טראומה כי המורה שלי לביולוגיה לובשת את זה כל הזמן ויש לה טעם מחריד ויחד זה עשה טראומה
אופנה לא באופנה למי אכפת?
אנונימית
יצא
זה בסדר כל הזמן
זה דבר שתמיד באופנה
זה משהו שאין בעיה ללבוש מתי שאת רוצה.
באותו הנושא: