5 תשובות
לכי תדעי
עדיף לנסות לקרוא את הסיטואציה ולהיות זהירה
כן עדיף לא לקחת סיכון שמישהו יכול לפגוע בך בחזרה
כשמדברים אלייך בתוקפנות צריך להגיב בטקט ובזהירות, הרי לא תרצי להסתבך. אל תהיי שאננה ותשקלי מילים
כן, אנשים בישראל דוקרים על חניה, ובכללי לא כזה מומלץ בכללי לקלל זרים
באותו הנושא: