3 תשובות
סליחה אם זה לא מה שרצית לשמוע אבל באמת שלאף אחד לא אכפת. כולם חושבים את זה על עצמם ואף אחד לא שם לב. חוץ מזה הם רק אנשים זרים❤
שואל השאלה:
אוף למה אתה חושב? אני מרגישה שזה ממש מרחיק ממני אנשים אבל הקטע שעם חברות אני לגמרי רגילה
אוף למה אתה חושב? אני מרגישה שזה ממש מרחיק ממני אנשים אבל הקטע שעם חברות אני לגמרי רגילה
אנונימית
זה בסדר זה טבעי. הם לא לוקחים את זה ברצינות כמו שאת חושבת.
באותו הנושא: