12 תשובות
אני לא חושבת
כי רב הוא דרך תקשורת שלך עם אלוהים סוג של
בדיוק לפני כמה ימים שאלתי על הנושא הזה את הדתיים באתר, וכן ללא ספק זו עבודה זרה, ומנהג חולני שגורר איתו רק אסונות.
אפשר לעקם כל דבר כדי שיתאים לאמת כלשהי
לא כי לא מבקשים מהצדיק תעשה לי ככה ככה ככה כמו שמבקשים מאלוהים אומרים בבקשות ותפילות שבזכות הצדיק הזה זה וזה ואז תתפילה ככה שהוא רק המגשר
נכון מאוד זה חד משמעית עבודת אלילים.
^היהדות זה לא עבודת אלילים אנשים מתפללים בקברים של רבנים כדי לראות ישועות זה מאוד מקובל ואין עם זה שום בעיה בסופו של דבר כל תפילה מכוונת לה'
קברים זה עבודת אלילים יהדות לא^
זה נחשב עבודה זרה,אם הם חושבים שהוא יושיע אותם.
יעזור להם כן,אבל הוא לא אלוקים.


למשל,אסון מירון.
זאת הייתה עבודה זרה.
למה ? כי אנשים דחפו אנשים ,ודרכו על אנשים רק כדי לגעת ולהיכנס לקבר של רשב"י.
זאת עבודה זרה גם.
המטרה היא לא להתפלל לרב זה להתפלל לה' דרך* הקבר כי זה מקום קדוש כי זה כנראה היה מישהו ממש צדיק ^^
בתכלס הם צריכים להתפלל לצדיק שיבקש מאלוהים