10 תשובות
גבוה ומכוער
למה אתה כל שנייה שואל על הגובה שלך ומשנה פרטים לגבי המראה?
גבוה ויפה בעיניי, לא מעניין אותי אם הוא מכוער בעיני אחרים
גבוה ומכןער
גובה זה לא קריטריון שמושך אותי, כל עוד בגובה שלי ומעלה זה מעולה.
האופציה השנייה
האופציה השנייה
שואל השאלה:
מה? אני לא שואל כל שנייה על הגובה שלי
מה? אני לא שואל כל שנייה על הגובה שלי
אנונימי
^ יש פה איזה אחד 1.80 בטוח שהוא 1.20 עשה לכל סטיפס טראומה
אתה יכול להפסיק כבר?
שואל השאלה:
אז זה לא אני
אז זה לא אני
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי שתי שאלות על גובה רק היום
שאלתי שתי שאלות על גובה רק היום
אנונימי
באותו הנושא: