5 תשובות
אופי חבריה, אופי.
סביר להניח שלא הייתי בוחרת אף אחד מכם כי מצד אחד אני לא נמשכת לשחרחרים ומצד שני אני גם לא נמשכת לנמוכים (כי אני גבוהה).
סביר להניח שלא הייתי בוחרת אף אחד מכם כי מצד אחד אני לא נמשכת לשחרחרים ומצד שני אני גם לא נמשכת לנמוכים (כי אני גבוהה).
שואל השאלה:
אבל אם רק לפי המראה היית יכולה לבחור מה היית בוחרת
אבל אם רק לפי המראה היית יכולה לבחור מה היית בוחרת
אנונימי
נמוך. לא אכפת לי כי אני גם נמוכה ולא מתרגשת מגבוהים בכללי.
ואיזה מוזר זה להשוות בינך לבין האחים שלך. תהיה שלם עם עצמך וזהו, בלי להשוות(:
ואיזה מוזר זה להשוות בינך לבין האחים שלך. תהיה שלם עם עצמך וזהו, בלי להשוות(:
נמוך, לא משנה לי איך הוא נראה כי אני ווחאד גמדה (1.48 או 1.49 חח)
נראלי יפה נמוך....
אנונימית
באותו הנושא: