8 תשובות
אוהבים להרגיש שליטה וגבריות
כן^
כי הם מעצבנים
סתם לא כולם כאלה
סתם לא כולם כאלה
חוסר ביטחון
כי הדינמיקת גובה זה מאוד חמוד ואסתטי
אתה קורא לי לא אסתטית
לא פרדי קראתי לעצמי אסתטי
כי הם רוצים שהן יהיו יותר נמוכות מהם נראלי
באותו הנושא: