התחברות
הרשמה
מה הצורה הכי מזלזלת שאפשר להתנהג ברגע שה"חבר" הכי רעיל שלי שכבר התרחקתי ממנו לפני כמה שנים פונה אליי או מדבר איתי?
26 ביוני 2026, 16:01
התנהגות
3 תשובות
הייתי נותן לו אגרוף בבטן
אנשים נורמליים היו מתעלמים
L
Luska
להתעלם.
י
יוספוס פלביוס
להמשיך הלאה לא לענות
ילדה של אהבה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני אוהבת אותו איך להתנהג בצורה אחרת לידו שלא ישים לך לזה כרגע?
איך להתנהג בצורה נשית יותר?
למה יש כאן אנשים שכותבים תשובות בצורה ממש מזלזלת ופוגעת?
אני חושב שאנשים מתחילים להתנהג בצורה שונה
למה יש אנשים מבוגרים חושבים שהם יכולים לדרוך על הנוער ולהתנהג בצורה מזלזלת?
האם לדעתכם משפחת רוטשילד מתנהגת בצורה שיהודי אמור להתנהג בה?
למה חילונים מסתכלים על דתיות בצורה מזלזלת ולא יפה, אפשר להבין מה רע בלהיות דתיה?
אני בת 13.5 אבל מנטלית וקוגניטיבית אני בת 9, איך להתנהג בצורה יותר בוגרת?
איך להתנהג בצורה שירצו להזמין אותי לכל מקום ולהיות איתי כל הזמן?
נכון ברגע שאומרים לבן שהוא סימפ אלייך הוא מתחיל להתנהג אלייך כמו לזבל?
איך מצפים ממני להתנהג נורמאלי ברגע שאמא שלי פוסט טראומטית ואבא עם בעיות עצבים קשות מהילדות ?