2 תשובות
יש פרוטוקול שרוקחים עוקבים אחריו, זה קשור לסוג התרופה ולמי מותר למכור אותה. אם יש לך אח/ות גדולה או אדם מבוגר שאת יכולה לבקש ממנו - תבקשי.
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי אחים לבקש מהם אני בת יחידה והיא חייבת את התרופה הזאת
אנונימית