2 תשובות
יש פרוטוקול שרוקחים עוקבים אחריו, זה קשור לסוג התרופה ולמי מותר למכור אותה. אם יש לך אח/ות גדולה או אדם מבוגר שאת יכולה לבקש ממנו - תבקשי.
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי אחים לבקש מהם אני בת יחידה והיא חייבת את התרופה הזאת
הבעיה שאין לי אחים לבקש מהם אני בת יחידה והיא חייבת את התרופה הזאת
אנונימית
באותו הנושא: