3 תשובות
תתנהגי רגיל לידו, כמו שאת מתנהגת עם חברות שלך.
שואל השאלה:
תודה רבה ^
תודה רבה ^
לא בטוח שכדאי לך שהוא לא ישים לב בכלל, אם הוא ידע שאת קצת בעניין יש יותר סיכוי שזה יתקדם, אל תעשי דברים חד משמעיים, אבל אל תסתירי לחלוטין, עדיף לרמוז לו ולבדוק איך הוא מגיב.
(אלא אם כן זה מישהו שאת לא רוצה/יכולה להיות איתו בקשר )
(אלא אם כן זה מישהו שאת לא רוצה/יכולה להיות איתו בקשר )
באותו הנושא: