קיצר יש לי חבר אנחנו ביחד חודש וחצי מכירה אותו שנתיים הוא קונה לי דברים מתייחס אליי הכי טוב שיש אבל נגיד כל ריב קטן הוא הופך את זה לגדול נגיד דוגמא היום בלילה רבנו על זה שאיתי אי אפשר לקבוע כמה ימים לפני כי אני לא אחראית אני אמרתי לו שאני לא אחראית שאיתי בעיה לקבוע כמה ימים לפני ושעדיף לקבוע איתי יום לפני או באותו יום לפני כמה זמן היה לנו ריב שהלכתי לשתות עם חברות כיביתי מיקום והיה עוד ריב על איזה שהיא ילדה ספציפית שאני מסתובבת איתה הוא אמר שהוא לא רוצה שאני אהיה בסביבה שלה כי היא מדרדרת אותי לרעה אבל היא לא עכשיו דוגמא עם השתייה שלחתי לשתות כיביתי מיקום זה אני יודעת שזה לא בסדר אבל יש לנו כאלה ריבים כל הזמן על כל דבר קטן הוא מוצא למה שהוא על מה לריב ויש קטעים ממני שאני דופקת שזה לא בסדר אבל אם הוא לא היה אוהב אותי אז הוא כבר נפרד ממני בגלל הקטעים האלה לא?