12 תשובות
תשלחי, זה ממש בוטה
תשלח מאנונימי. תקשיב זה באמת יכול להציל חיים. כמה שזה נשמע הזוי הדברים הקטנים האלה יכולים לשבור את גב הגמל ולגרום לדברים נוראיים.. כדאי מאוד לשלוח למורה ואם אפשרי אפילו לדבר אם אותו ילד..
אופס אתה בן סליחה.
בכל מקרה תשלח, כי או שהילד הזה מנסה להציק לילד שאתם לא אוהבים, או שהוא אובדני והילד שאתם לא אוהבים גורם לו להרגיש רע. שני המצבים האלה לא טובים.
בכל מקרה תשלח, כי או שהילד הזה מנסה להציק לילד שאתם לא אוהבים, או שהוא אובדני והילד שאתם לא אוהבים גורם לו להרגיש רע. שני המצבים האלה לא טובים.
שואל השאלה:
זה כל הילדים של הפנימייה (אני לא שמה ) נגד הילד שעשו לו את זה
זה כל הילדים של הפנימייה (אני לא שמה ) נגד הילד שעשו לו את זה
אנונימי
הם כאילו סתם לא אוהבים אותו? הם פשוט מתבריינים אליו איזה @#. ברמת כדאי שתשלח למורה.
שואל השאלה:
מה לשלול לה
מה לשלול לה
אנונימי
שואל השאלה:
להגיד לה היי (השם של המורה)
אני לא רוצה לצאת מלשן אבל זה מה ש(הילד שעשה את זה) שלח בקבוצה של השכבה
להגיד לה היי (השם של המורה)
אני לא רוצה לצאת מלשן אבל זה מה ש(הילד שעשה את זה) שלח בקבוצה של השכבה
אנונימי
שואל השאלה:
ואז אני ישלח את התמונה
ואז אני ישלח את התמונה
אנונימי
בדיוק
אתה גם לא תצא מלשן, כי אתה לא מנסה לסבך אחרים אלא להפסיק בריונות כלפי ילד.
אתה גם לא תצא מלשן, כי אתה לא מנסה לסבך אחרים אלא להפסיק בריונות כלפי ילד.
שואל השאלה:
יוא עכשיו גם הוא יורד על ילדים מכיתה אחרץ איכס
יוא עכשיו גם הוא יורד על ילדים מכיתה אחרץ איכס
אנונימי
מי, הילד ששלח את ההודעה המעצבנת?
פשוט תגיד למורה שהוא מציק לילדים
פשוט תגיד למורה שהוא מציק לילדים
שואל השאלה:
כן שלחתי לה
כן שלחתי לה
אנונימי
באותו הנושא: