10 תשובות
לא. מה את , נערת ליווי?
אנונימית
חחח ממש לא.
בדיחה.
ממש ממש לא
לא את רצינית ממש לא
וטפ ממש לא
אהבה בכסף? זה נואש
ברור שלא
תגידי לו 600
לא
לא, אהבה לא תלויה בדבר..
אם את לא אוהבת אותו, אז למה שתהיי איתו, בשביל כסף כאליו?!
ואם את אוהבת אותו, תהיי איתו בלי כסף..
לא הייתי חוזרת אליו לא משנה כמה כסף. מה- את רוצה להיות "חפץ" שלו תמורת כסף? וכל זה כנראה רק בשביל הצגה מול הסביבה שלו. תחשבי קצת על הרגשות של עצמך והכבוד שלך נו באמת.
אנונימית