15 תשובות
לא
לא כי הכוונה שלכם הייתה טובה ובמקום להזניח אותו מסרתם אותו למקום שידאג לו.
היי, אתם לא רעים.
אין ספק שהייתם צריכים לחשוב על האימוץ הרבה יותר טוב ולקחת בחשבון את כל הדברים.
עדיף למסור אותו למשפחה אחרת מאשר שהוא לא יקבל את כל האהבה שמגיע לו , כי קשה לתת לו 100 תשומת לב כשאתם לא ממש רוצים להשאיר אותו.
אז במקרה כזה כן עדיף למסור, אבל להחלטות גדולות הבאות, לחשוב לפני
אין ספק שהייתם צריכים לחשוב על האימוץ הרבה יותר טוב ולקחת בחשבון את כל הדברים.
עדיף למסור אותו למשפחה אחרת מאשר שהוא לא יקבל את כל האהבה שמגיע לו , כי קשה לתת לו 100 תשומת לב כשאתם לא ממש רוצים להשאיר אותו.
אז במקרה כזה כן עדיף למסור, אבל להחלטות גדולות הבאות, לחשוב לפני
לא
אם מסרתם אותו למשפחה אחרת ישירות אז אתם לא רעים
אבל כן חוסר אחריות מצדכם, ברור שלאמץ כלב זנ השקעה מבחינת טיפול וגם קצת כלכלית
אבל כן חוסר אחריות מצדכם, ברור שלאמץ כלב זנ השקעה מבחינת טיפול וגם קצת כלכלית
לדעתי- זה רוע
חד משמעית.. לפני שמביאים בעל חיים צריך להיות סגורים שזה מה שרוצים, ולא לתת לכלב תקוות שווא שיש לו בית שאוהב אותו.. בתור אחת שהתנדבה בכלבייה, היה לנו כלב שאחרי כמה ימים התחרטו והחזירו אותו.. הכלב קפץ מהכלוב, לא אכל וחיכה ליד הכלוב ושכב עצוב עד שמישהו יקח אותו, ואז היינו צריכים להחזיר אותו לכלוב וללטף אותו המון
חד משמעית.. לפני שמביאים בעל חיים צריך להיות סגורים שזה מה שרוצים, ולא לתת לכלב תקוות שווא שיש לו בית שאוהב אותו.. בתור אחת שהתנדבה בכלבייה, היה לנו כלב שאחרי כמה ימים התחרטו והחזירו אותו.. הכלב קפץ מהכלוב, לא אכל וחיכה ליד הכלוב ושכב עצוב עד שמישהו יקח אותו, ואז היינו צריכים להחזיר אותו לכלוב וללטף אותו המון
לא גם לי זה קרה הכל טוב זה לא שהוא היה אצלכם שנה ואז התחרטתם הוא עדיין לא התרגל❤
ואנחנו מסרנו גם למשפחה שהרבה יותר מבינה ממנו
ולכל האנשי כלבים שיגידו שזה רוע, רוע זה מכוונה רעה
משמעותה היעדר טוב, אטימות, רשעות או זדון. היא מתארת תכונה או התנהגות שמטרתן לגרום סבל, להזיק, או להפגין יחס שלילי כלפי הזולת.
לא הייתה לכם כוונה לגרום לכלב לסבל כמובן שזה לא הכי אחראי אבל הכל טוב הגור ימצא בית חם ואוהב
ואנחנו מסרנו גם למשפחה שהרבה יותר מבינה ממנו
ולכל האנשי כלבים שיגידו שזה רוע, רוע זה מכוונה רעה
משמעותה היעדר טוב, אטימות, רשעות או זדון. היא מתארת תכונה או התנהגות שמטרתן לגרום סבל, להזיק, או להפגין יחס שלילי כלפי הזולת.
לא הייתה לכם כוונה לגרום לכלב לסבל כמובן שזה לא הכי אחראי אבל הכל טוב הגור ימצא בית חם ואוהב
^ זה לא הכל טוב
זה פיזית יצור חיי לא צעצוע
זה לא רוע אם הם מסרו למשפחה אחרת אבל זה לא הופך את זה לבסדר
זה פיזית יצור חיי לא צעצוע
זה לא רוע אם הם מסרו למשפחה אחרת אבל זה לא הופך את זה לבסדר
הם לא התכוונו לרע ולקחו אותו לבית אחר ממה שהבנתי הוא יצא משפחה שפי עשר תהייה יותר טובה לא אחראי אבל זה לא רוע. רוע זה אדם שלקח כלב וזרק אותו לרחוב חיים שלי
רוע זה גם לקחת כלב כשלא בטוחים שרוצים אחד ואז למסור אותו, זה לא רלוונטי לאן הם מסרו אותו
אם אתם חושבים שזה רוע זה שלכם לדעתי אם הכלב ימצא בית טוב זה בסדר היא סיפרה שגם היה לו קשה..
^^^ תלמדי לקרוא- פיזית כתבתי שזה לא רוע אם הכלב נמסר למשפחה אחרת ישירות
אם הם היו זורקים לכלביה או עמותה זה כבר רוע ואי אפשר להכחיש סורי
פשוט אמרתי שזה לא בסדר ושזה לא "הכל טוב"
מדובר בייצור חיי לא באייפד
אם הם היו זורקים לכלביה או עמותה זה כבר רוע ואי אפשר להכחיש סורי
פשוט אמרתי שזה לא בסדר ושזה לא "הכל טוב"
מדובר בייצור חיי לא באייפד
כתבתי הכל טוב כי מה את רוצה שהבן אדם יחייה באיסורי מצפון כל חיו? הכל טוב העולם לא חרב יפה שלי את צודקת גם אני כתבתי לא אחראי לא התכוונתי הכל טוב יצאת מושלמת בסיטואציה אבל כבר קרה והם כבר עשו את זה מה אני אגיד? "הכל חרא תמותי"?
ברור שקשה, כי בעל חיים שמביאים הביתה לא מתאקלם ישר וצריך לתת לו זמן, זה שהם הלכו לפי 'טוב ניתן יום אחד ונראה אם יסתדר ואם לא אז ביי ביי' זה רוע
^^טוב לדעת שההפך מ"הכל טוב" זה "תמותי"
יש אמצע- לא אומרת שתאכל על זה תלב 20 שנה אבל כן שתרגיש לא בסדר כי המעשה הוא לא בסדר ופגע ביצור חיי.
כלבים זוכרים דברים כאלו, במיוחד כלבים שננטשו בעבר. אנשים פשוט לא קולטים את כמות הנזק שהם יכולים לעשות מחוסר אחריות.
יש אמצע- לא אומרת שתאכל על זה תלב 20 שנה אבל כן שתרגיש לא בסדר כי המעשה הוא לא בסדר ופגע ביצור חיי.
כלבים זוכרים דברים כאלו, במיוחד כלבים שננטשו בעבר. אנשים פשוט לא קולטים את כמות הנזק שהם יכולים לעשות מחוסר אחריות.
באותו הנושא: