9 תשובות
לא
תלוי איזה. מפקדים כלואים יכולים להיות ממש משמעותיים בחזרה לשירות נורמלי ומצח הם לרוב גם בסדר. מצ רגיל שבודקים דיסקים ומעירים על שיער לבנים זה מזעזע
אנונימית
כן אני משרתת בביהח 10 עכשיו אנחנו בקושי 30 אנשים שמשרתים שמה בסדיר ושאר האנשים שבאים לשמה הם חיילים שבאים לקבל טיפול רפואי כל שהוא אז לעמוד בשג ולתת דוח לחייל שבא בכיסא גלגלים זה רע
אנונימית
הלו הלו מה אני רואה פה
וכאנשים לא, בתפקיד כן
^מותר לתת דו"ח על חייל פצוע שמגיע בכיסא גלגלים? על איזה חוק דימום זה עובר בדיוק?
אנונימית
^מתי אמרתי שמותר?
די תפסיקו לחשוב שאני מצ
מותר לא מותר אני לא יודעת אני לא במצ אבל הם מחלקים דוחות הם עומדים לפחות 3 פעמים בשבוע בשג וכמעט תמיד זה עם קצינות
אנונימית
חדמש
כן