10 תשובות
לא מצחיקים בשיט
נוראי
חארותת אני קפצתי
ילדים קטנים
נוראי ביותר
סבתא שלי עשתה לי את זה אני עוד בטראומות
death sentence
דעתי היא- תכחדו.
תלוי למי עושים, נגיד אם זה בין חברים טובים וכזה וכל הצדדים צוחקים בסוף אז סבבה אבל אם זה לאנשים שממש יכולים לקחת קשה אז זה סתם זבל
יש אנשים שלוקחים את זה בציניות ויש כאלה שברצינות
כל עוד אתה עושה את זה לבן אדם שיבין שזה צחוקים זה בסדר אם לבן אדם שלוקח ברצינות זה לא
כל עוד אתה עושה את זה לבן אדם שיבין שזה צחוקים זה בסדר אם לבן אדם שלוקח ברצינות זה לא
באותו הנושא: