התחברות הרשמה

אמאלה אנשים אני מתגייסת לקדצ נהיגה ב19.8 מי גם מתגייסת? אני מפחדת נורא אני לא יודעת מה להביא

26 ביוני 2026, 15:38
גיוסנהיגה    
תשובה אחת
יהיה לך כיף זה מה שבטוח
Y
Yeat
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
שווה ללכת לקדצ נהיגה בצבא?
הצבא שלח לי הודעה שאני מתאימה לקדצ נהיגה.-.
קיבלתי הודעה שאני מתאים לקדץ נהיגה בצהל.
יש פה אנשים בקדץ נהיגה?
לא הבנתי משהו בנוגע לקדץ נהיגה
איך להירשם לקדצ נהיגה?
מומלץ ללכת לקדצ נהיגה????
כנסו מי שמבין בצהל, קשור לקדצ נהיגה
אני בת, כדאי לי ללכת לקדצ נהיגה?
דחוף אם עשיתי קדצ נהיגה, יקדימו לי את הגיוס אחרי שאני אסיים ללמוד נהיגה?
אנשים שסיימו יא איך הצלחתם לשלב עבודה לימודים וחברים ושיעורי נהיגהה אמאלה נראלי שאני אקרוס השנה