3 תשובות
כן, כל מה שעשית מחוץ לקורס קד"צ נהיגה נשמר לך
שואל השאלה:
אבל אם לא אעבור את התאוריה עדיין יישמר לי התאוריה של b נכון?
אבל אם לא אעבור את התאוריה עדיין יישמר לי התאוריה של b נכון?
אנונימי
כן כי זה רישיון על משאית אז זה תאוריה שונה
באותו הנושא: