2 תשובות
שואל השאלה:
אוף באמת?
אנונימית
אני בקדץ
נהיגה מבצעית. תהליך מעצבן ומיותר מאוד. לא יוצא לך מזה משהו מיוחד ולא תפקיד טוב מספיק