9 תשובות
אני עשיתי בצבא, לדעתי זה לא קשה בכלל ודי דומה לרכב רגיל. החוקים אותם חוקים, רק צריך להתרגל להילוכים ולגודל של הרכב. אחרי כמה שיעורים זה כבר שטויות
שואל השאלה:
אין לי עדיין רשיון רגיל אני עושה ישירות את זה
אין לי עדיין רשיון רגיל אני עושה ישירות את זה
אני עשיתי את זה אחרי שהיה לי רישיון רגיל, אולי בגלל זה היה לי יותר קל.
אבל לדעתי זה עדיין לא בעייתי, אולי אפילו יכול להיות יתרון במקום מסוים כי זה הרכב היחידי שאתה מכיר.
היו איתי הרבה חיילים שלא היה להם רישיון לפני כן וגם עברו ללא בעיה
אבל לדעתי זה עדיין לא בעייתי, אולי אפילו יכול להיות יתרון במקום מסוים כי זה הרכב היחידי שאתה מכיר.
היו איתי הרבה חיילים שלא היה להם רישיון לפני כן וגם עברו ללא בעיה
שואל השאלה:
מה אתה חושב עדיף לי קבלני יעני שאני משלם לא לפי שיעורים או לפי שיעורים
מה אתה חושב עדיף לי קבלני יעני שאני משלם לא לפי שיעורים או לפי שיעורים
כמה עולה קבלני וכמה כל שיעור?
שואל השאלה:
קבלני עולה באיזור 10,000 או 12,000 השיעורים זה בערך 200 לשיעור כפול לפחות 32 שיעורים
קבלני עולה באיזור 10,000 או 12,000 השיעורים זה בערך 200 לשיעור כפול לפחות 32 שיעורים
שואל השאלה:
וטסט פנימי
הועמדה של הרכב לטסט וכל זה
וטסט פנימי
הועמדה של הרכב לטסט וכל זה
לדעתי עדיף לך שיעורים רגילים יש הפרש מאוד גדול בכסף ואתה לא מתחייב לכלום אם המורה לא טוב ובא לך לעזוב
שואל השאלה:
זה לא מורה ספציפי זה בית ספר עם כמה מורים
עלות ההגשה שלרכב לטסט זה יקר טסט פנימי גם וכל שיעור נוסף זה גם
ואם אני עושה קבלני למורה יש מטרה שאני יעבור במינימום שיעורים
זה לא מורה ספציפי זה בית ספר עם כמה מורים
עלות ההגשה שלרכב לטסט זה יקר טסט פנימי גם וכל שיעור נוסף זה גם
ואם אני עושה קבלני למורה יש מטרה שאני יעבור במינימום שיעורים
באותו הנושא: