4 תשובות
אין ממה להלחץ!! רוב השיעור זה הסבר כללי על הרכב ועל כך שלא משנה מה קורה האחריות היא בידי המורה. אחכ את קצת נוהגת, אבל זה כיף ;)
פשוט תהני מהנהיגה ותרגישי בטוחה כי המורה שאיתך יכול להתערב אם יש צורך.
לא להלחץ לא מצפים ממך לדעת כלום
אל תהיי בלחץ
זה כיף, וכמו שאמרו כאן בעיקר מסבירים לך על הרכב, מלמדים ממש דברים בסיסיים.
בהצלחה
כן אל תלחץ
אתה לא שולט באותו, הכל על המורה
יש לו ברקס וגז בצד שלו והוא בקלות יכול לקחת לך את ההגה
התחברות ל