4 תשובות
תהנה ממש מהתהליך בזה אני בטוח
לא להיות לחוץ ויהיו מלא שסתם ירצו להבהיל אותך ויצפצפו לך סתם יצמדו לך לצורנ או יעקפו אותך מימין יחתכו וישימו ברקס
אין ממה להיבהל ויהיה בסדר בהצלחה אח
שואל השאלה:
תודה רבה^
אנונימי
1. אל תתרגש מזה שאתה לא יודע משהו, אף אחד לא יודע הכל.
2. אל תאכל את עצמך אם עשית טעות...
הרבה ממש כועסים על עצמם... איך זה שהם טעו... לא.
זה שיעור נהיגה... זה *שיעור*...
לא לומדים בלי טעויות. תקבל את זה.
3. לא מובן לך משהו? אל תתבייש! תשאל.
4. תבוא רגוע.
5. בהצלחה, גבר.
זה אחד החוויות הכי כיפיות שהיו לי.