5 תשובות
הכל יהיה בסדר תיסע בראש שקט
איך אפשר להתחיל ללמוד נהיגה בלי לעשות תאוריה?
שואל השאלה:
גם אני הופתעתי אבל אפשר
אנונימי
אה וואי לא ידעתי שאפשר
אל תדאג, המורה איתך, תהיה רגוע
וואטט
אז איפה הייתי עד עכשיו חחח
סתם
אני עושה תאוריה שבוע הבא ואז מתחילה ללמוד נהיגה אם אעבור
בעזרת השם