3 תשובות
נותן למחוק
אולי כי זאת הודעה ישנה ולדעתי זה לא מראה
אולי כי זאת הודעה ישנה ולדעתי זה לא מראה
זה לא שולח
הכי מביך שהיה מישהו שדיברתי איתו ומחקתי את ההודעה והמשכתי לדבר כרגיל כי חשבתי שהוא לא ראה את מה ששלחתי לו ואז הוא מגיב על ההודעה ולא קלטתי איך ואז גיליתי שאינסטגרל מוחקים את זה רק עבורי ולא עבור המשתמש האחר
אנונימית
באותו הנושא: