9 תשובות
שואל השאלה:
ולמחוק את ההודעה?
אנונימית
שואל השאלה:
מפחיד אותי שהוא כן ראה אותה
אנונימית
שואל השאלה:
ואז זה עוד יותר מוזר
אנונימית
אם. או היה רואה היה כתוב seen
אם לא כתוב שהוא ראה אז הוא לא ראה
בכל מקרה תרגעי ואם באלך למחוק פשוט תלחצי ארוך ותעשי בטל שליחה
אם ראה אז ראה, בכל מקרה אם את רוצה למחןק לא ישאר זכר להודעה, כי לא ישאר כתוב שהיא נמחקה או משהו
פשוט תבדקי
אפשר למחוק תמיד
תעשי בטל שליחה
זה משתנה, פשוט תלחצי ארוך על ההודעה ותבדקי אם יש אפשרות של "ביטול שליחה"
חמש דקות