10 תשובות
כן
שואל השאלה:
איך???
יש רק את הלמחוק בשבילך
איך???
יש רק את הלמחוק בשבילך
תלחצי על ביטול שליחה
צריך להיות לך ביטול שליחה משהו כזה
כן זה פשוט
ביטול שליחה / unsend
ביטול שליחה / unsend
שואל השאלה:
אין לי unsend יש לי רק delete for you
אין לי unsend יש לי רק delete for you
זה אמור להיות מתחת למחיקה לעצמך
כן
כמובן
באותו הנושא: