למה יש אנשים שלא מוחקים תמונות עם האקס/ית? למה הבן זוג החדש צריך לראות את זה?
נכנסתי לאינסטגרם של מישהי שהייתה איתי בשכבה והיא התחתנה ובקושי העלתה תמונות עם בעלה אבל עם האקס שלה? יש בשפע. תמונות שלהם מתחבקים, מתנשקים ועוד בכל תמונה הוסיפה תיאור כמה שאוהבת אותו, מסכן בעלה למה הוא צריך לראות את זה? זה אשכרה ניראה שיש לה עדיין רגש לאקס הזה אם לא מחקה את התמונות איתו.