9 תשובות
רק אם הם עשו לי משהו
לא מה אני פדחנית
אנונימית
כאלה שממש נפגעתי מהם- כן. כדי לא לפתוח סתם את הפצע עוד יותר כל פעם שאני רואה את התמונה..
כאלה שהקשר סתם הסתיים לא מריב מסוים אלא פשוט שהתרחקנו לא. בסופו של דבר זה תקופות וחוויות שכיף להיזכר בהם
לא
חחח קראתי את השאלה לא נכון אני מת