9 תשובות
מוחקים, מה יש לי לשמור
שומרת כי אני לא מסוגלת למחוק
עברו כמעט 3 שנים ועדיין לא מצליחה לעכל שנפרדנו
אנונימית
מוחקת.. אין לי שום סיבה להחזיק את זה אצלי
שומרת.. זה זיכרון ממשהו שעברתי בחיים
תלוי איך זה נגמר
אבל תכלס זה היה הכל חוויה והיו ימים יפים אז למה לא
שומר, יש לי אוסף.
שומר , זה זכרונות מתקופה יפה
שומרים כי זאת מזכרת