64 תשובות
לדבר איתו על זה כי הוא מתנהג בילדותיות.
גם אבא צריך להחליף חיתול אין קשר
גם אבא צריך להחליף חיתול אין קשר
עצרי
להיפרד זה מה שאת צריכה בשביל הילדה
אם הוא פדופיל, זה מסוכן לה
להיפרד זה מה שאת צריכה בשביל הילדה
אם הוא פדופיל, זה מסוכן לה
זה המחשבה הכי מטומטמת וסוטה ששמעתי
זאת תינוקת מה זאת אומרת לא יכול לשלוט על עצמו?
זאת תינוקת מה זאת אומרת לא יכול לשלוט על עצמו?
להפרד להפרד להפרד
ספאם נוראי.
איך בכלל חשבת על זה.
לעניין מקווה מאוד שזה לא אמיתי והוא לא בסדר בראש תפרדו
איך בכלל חשבת על זה.
לעניין מקווה מאוד שזה לא אמיתי והוא לא בסדר בראש תפרדו
אנונימית
אם מדובר בספאם כדאי לך למחוק אותו להתנצל מיד, אם לא מדובר בספאם כדאי לך מהר לדווח על זה לרשויות לפני שאני אעשה את זה, אוי ואבוי שזה המצב שהגענו אליו במדינה.
וואו הזיה אם זה ספאם עצם החשיבה הזאת זה מזעזע
די די כמה המוח שלך דפוק כדי לחשוב על ספאם כזה
אני צריך לשטוף את העניים עם אקונומיקה עכשיו
אני צריך לשטוף את העניים עם אקונומיקה עכשיו
מה מה אני קוראת
ברור להיפרד תברחי כמה שאפשר מה זה לא יכול לשלוט בעצמו זאת תינוקת הזייה!!!
ברור להיפרד תברחי כמה שאפשר מה זה לא יכול לשלוט בעצמו זאת תינוקת הזייה!!!
מה אנשים עושים כדי להגיע לחמות נו באמת
שואל השאלה:
מי אמר לכם שזה ספאם
מי אמר לכם שזה ספאם
אנונימית
נשבע ספאם
איכס
זה הספאם הכי מטריד שקראתי בחיים שלי
נשמע הטרלה
תתביישי לך.
להספים על נושא כזה.
כמה נמוך אנשים ירדו בשביל תשומת לב...
אם זה היה אמיתי לא היית שואלת בסטיפס ומעיפה אותו לכל הרוחות.
להספים על נושא כזה.
כמה נמוך אנשים ירדו בשביל תשומת לב...
אם זה היה אמיתי לא היית שואלת בסטיפס ומעיפה אותו לכל הרוחות.
גם אם זה ספאם יש גבול אחותי
איזה ראש מעוות
איזה ראש מעוות
ספאם הכי נורא שקראתי וקראתי הרבה ספאמים פה
להיפרד זאת תמיד אופציה אולי את לא רוצה
מחריד מה שאני קוראת, יש גבול
מחריד מה שאני קוראת, יש גבול
אם מישהו יכול בבקשה לדווח לרשויות על השאלה הזאת אני אשמח
נכון שיכול להיות שזה ספאם, ורוב הסיכויים שזה ספאם
אבל האפשרות הנמוכה שזה לא שמה תינוקת בסכנה
נכון שיכול להיות שזה ספאם, ורוב הסיכויים שזה ספאם
אבל האפשרות הנמוכה שזה לא שמה תינוקת בסכנה
תיפרדי
מה לעזאזל אני קוראת
אחותי את חולה בראש שהמצאת את זה בשביל תשומת לב
עד כמה נמוך אפשר לרדת אלוהים ישמור
וגם אם איכשהו זה אמיתי מה את בכלל שואלת כאן????????????
אם יש לך ילד את אמורה להיות עם ראש על הכתפיים
מה נסגר עם אנשים פה
אחותי את חולה בראש שהמצאת את זה בשביל תשומת לב
עד כמה נמוך אפשר לרדת אלוהים ישמור
וגם אם איכשהו זה אמיתי מה את בכלל שואלת כאן????????????
אם יש לך ילד את אמורה להיות עם ראש על הכתפיים
מה נסגר עם אנשים פה
עם זה ספאם זה מזעזע תמחקי
עם לא תפרשו ותדווחי עלי זה
עם לא תפרשו ותדווחי עלי זה
מה שמפחיד שאם זה באמת נכון, מה שלא נראה לי בכלל, אבל עדיין, יש פה בחורה שמגנה על הבן זוג הפדופיל שלה גם אם התינוקת בסכנה.
אני מזועזעת אם זה לא ספאם ברור שלהיפרד
^^ !
בבקשה שזה ידווח
בבקשה שזה ידווח
האמת שזה ממש הצחיק אותי
ספאם טוב
ספאם טוב
דיווחתי על השאלה. מקווה שהצוות ידווח לרשויות. כי אם מישהו מאיתנו פה יגיש תלונה על זה יסגרו את התיק מחוסר ראיות אחרי יום.
כבר הייתה מישהי לפני חצי שנה בערך שהספימה עם נושא בסגנון הזה וכשהגשתי תלונה סגרו אחרי יום.
כבר הייתה מישהי לפני חצי שנה בערך שהספימה עם נושא בסגנון הזה וכשהגשתי תלונה סגרו אחרי יום.
פדופיל ^^.
^^^לך תיבדק
אנונימית
איזה רציניים הל נא
אין מצב החרא הזה אמיתי
אין מצב החרא הזה אמיתי
זה ספאם
לשאלה תפרדי
לשאלה תפרדי
^^כולם הבינו שזה לא אמיתי
רק אף אחד לא הבין מה מצחיק
רק אף אחד לא הבין מה מצחיק
אנונימית
^מה מצחיק פה?
כלום
אנונימית
להפרד ומהרר!! ווטאפקק
מה אוזני רואות
אני לא יודעת אם לקוות שזה ספאם או לא כי גם לחשוב על לכתוב דבר כזה זה חולני
מה זה פה, דמדומים?
במקרה וזה אמיתי, מה שחולני אפילו יותר, להיפרד ולנתק על קשר
אני לא יודעת אם לקוות שזה ספאם או לא כי גם לחשוב על לכתוב דבר כזה זה חולני
מה זה פה, דמדומים?
במקרה וזה אמיתי, מה שחולני אפילו יותר, להיפרד ולנתק על קשר
תשלחי לי הודעה בפרטי הדבר הזה לא יעבור בשתיקה ויטופל בחומרה.
הבחור צריך עזרה ממקור כלשהו -פסיכיאטר או מוסד סגור ועצם המחשבה לא מתקבלת על הדעת
הבחור צריך עזרה ממקור כלשהו -פסיכיאטר או מוסד סגור ועצם המחשבה לא מתקבלת על הדעת
שואלת השאלה הסתבכת רצח
רצית לעשות צחוקים עכשיו תואכלי אותה לכול החיים
רצית לעשות צחוקים עכשיו תואכלי אותה לכול החיים
לטובת הביטחון של הילדה שלך תפרדי כמה שיותר מהר
ואם החלטת לכתוב את השאלה הזאת בשביל לעשות פה ספאם /טרול על סיפור כזה חולני זה עוד יותר חמור מהסיפור עצמו ואני אשמח לעזור
מה קראתי עכשיו
לרגע חשבתי שהוא נגעל מהקקי, לא ניסיתי לחשוב אפילו על הסיטואציה האחרת.. ואז ראיתי את התגובות.
אמאלה אני ממש מקווה שזה ספאם ולא אמיתי..
אסור לטיפוס כזה להיות אבא.
לרגע חשבתי שהוא נגעל מהקקי, לא ניסיתי לחשוב אפילו על הסיטואציה האחרת.. ואז ראיתי את התגובות.
אמאלה אני ממש מקווה שזה ספאם ולא אמיתי..
אסור לטיפוס כזה להיות אבא.
שואל השאלה:
למה אתם כלכך בטוחים שזה ספאם? הלוואי שזה היה
למה אתם כלכך בטוחים שזה ספאם? הלוואי שזה היה
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם קורבן לסיטואציה
תפסיקו לשפוט
אני גם קורבן לסיטואציה
תפסיקו לשפוט
אנונימית
את לא.
אחרת לא היית פה.
אחרת היית מגנה על ה.ינוקת שלך.
את שותפה לזה אם זה אמיתי.
אחרת לא היית פה.
אחרת היית מגנה על ה.ינוקת שלך.
את שותפה לזה אם זה אמיתי.
התינוקת*.
שואלת השאלה אני מציעה לך ללכת לאברבנאל הם פתוחים 24/7 ולבקש אישפוז מידי תספרי להם את זה הם יכניסו אותך אל תדאגי
אם את קורבן לסיטואציה סטיפס זה המקום האחרון שאת אמור לפנות אליו לעזרה^
הולי שיט
וואדפאק מה זה לא יכול לשלוט בעצמו
לפי התשובות כאן, מדובר אכן בספאם.
תטפלי בעצמך, לרדת כזה נמוך בשביל להגיע לחמות.
לכי למשטרה, את לא צריכה את דעתנו בשביל לדעת שהמשטרה והרשויות יעשו משהו בנידון.
תטפלי בעצמך, לרדת כזה נמוך בשביל להגיע לחמות.
לכי למשטרה, את לא צריכה את דעתנו בשביל לדעת שהמשטרה והרשויות יעשו משהו בנידון.
דפאק
להיפרד זה תמיד אופציה
זה נשמע הספאם הכי גדול ששמעתי בחיים ממש בושה זה לא נושא לצחוק פדופיליה זה גועל נפש ועוד תינוקת איכס
טוב חברים העברתי את השאלה הזו לבירור ועכשיו מחכים לתשובה מנאמן בכיר או ממערכת האתר, כשנגלה אם זה ספאם או לא נוכל לטפל בזה, אם יגלו שלא מדובר בספאם אני אדאג להתקשר למשטרה ולדווח על המקרה הזה, אם מדובר בספאם אני מקווה מאוד שירחיקו אותה מהאתר.
אם זה לא ספאם למה מהתחלה הבאת ילד לעולם לאבא פדופיל?
לכי תתדווחי על זה כמה שיותר מהר לטובת הילדה
לכי תתדווחי על זה כמה שיותר מהר לטובת הילדה
שואלת השאלה מגנה על בעלה הפדופיל
דיווחתי
המשטרה תפנה אלייך בקרוב
זה לא משהו להחליק...
בהצלחה
המשטרה תפנה אלייך בקרוב
זה לא משהו להחליק...
בהצלחה
אנונימית
דיווחת למשטרה? ^ כל הכבוד
בהנחה ש זה לא ספאם, ברגע שאת לא נפרדת ממנו באותה השניה ומסכנת את הבת שלך את שותפה לאשמה במידה ודבר כזה נוראי יקרה, ואם זה ספאם את חולנית בטירוף בשביל לחשוב על שאלה כזו מהדמיון שלך
מה זה לא יכול לשלוט בעצמו?? הלו זאת תינוקת, זה די פדופילי, אפשר לשאול למה להפרד זאת לא אופציה?
מקווה מאוד שאת משקרת וזה לא נכון...
מישהו יודע אם יש עדכון?
באותו הנושא: