21 תשובות
היא מפחדת שהילדים שלכן לא יאהבו אותכם כי רוסים לא אוהבים לסביות
אנונימי
מה זה לגיטימי לגמרי שידעו רוסית
שפה זה כוח וידע רוסית בכלל שפה שימושית מאוד
הם יברכו אותך שיהיו גדולים שנתת להם לדעת עוד שפה
את מוכנה להתפשר? או שהיא מוכנה להתפשר?
כי זה יכול להיות קצת באסה לילדים אחכ (אמא שלי גם התנגדה וזה מבאס שאני לא יודעת עוד שפה)
כל אחת צריכה להתגמש לצד של השנייה
אני מבינה את הצדדים של שניכן

אני אישית חושבת שכדאי שהילדים ידעו גם רוסית אבל אני יותר חושבת שזה ממש לא משהו שכדאי להתווכח עליו
חברה שלך טועה
מה הבעיה שלה היא לא רוצה שהילדים שלה יהיו מרובי שפות? זה ממש ממש טוב
אני לא רוסיה אבל לומדת רוסית סתם כדי שיהיו לי עוד שפות בכיס זה אחלה של דבר
שואל השאלה:
בעיקרון חשוב לי שהילדים שלי ידעו רוסית על מנת שיתקשרו עם סבא וסבתא שלי שבעזרת השם הם יספיקו להכיר אותם.
זאת גם בתכלס ההיסטוריה שלי... וזה לא משהו שאני מוכנה להתפשר עליו כי אני "התפשרתי" כשהיא אמרה שהיא רוצה שהילדים שלנו ישמרו כשרות וילכו לחינוך דת. אין שום קשר ביני לבין הדת אבל אם זה חשוב לה אני מבינה. וככה אני מצפה גם ממנה.
אנונימית
ההתפשרות שלך גם הרבה יותר גדולה עם כל נושא הדת הזה
שואל השאלה:
רשמתי לה שזה חשוב לי ושזאת מסורת ועל זה והיא רשמה לי "במדינה ישראל מדברית בעברית"
ואז רשמתי לה "אה אבל ערבית את רוצה שהם ידעו" (גם לי חשוב שידעו ערבית)
ואז היא רשמה "אנחנו במדינה של יהודים וערבים וכל השאר נספחים בתכלס, זה כמו שאצלי אין סיבה שידעו תימנית" (היא תימניה)
אנונימית
זה לא קשור
רוסית היא שפה מדוברת פה יש הרבה עולי ברית המועצות
וגם אם לא , לדעת שפה זה תמיד טוב
שואל השאלה:
היא טוענת שזה שסבא וסבתא שלי לא יודעים רוסית אחרי שהם חיו פה מלא שנים זה לא סבבה ו"באסה להם"
אנונימית
יש לכן כבר ילדים?
שואל השאלה:
^לא, אבל זה חשוב לדבר על העתיד בשביל לדעת האם זה בכלל יעבוד
אנונימית
^תחכו שיהיו ואז תריבו על הדברים האלה
לחברה שלך יש בעיות
שואל השאלה:
טוב חברים התברר שהיא אמרה את כי "היא לא רוצה שהילדים יפגעו ויתעללו בהם בגלל השפה"
אנונימית
^ האמת שיש בזה צדק
בסוף אני מניח שזה אומר שהם ילמדו את זה בתור השפה הראשונה שלהם, וזה יכול ליצור מבטא רוסי וכו... וילדים יודעים להתעלל. ילדים שישלבו מילים ברוסית בלי לשים לב, על אחת כמה וכמה עם מבטא אולי, בלי שום בעיה הם יחטפו ממש התעללויות בילדות.
אבל זאת כן שפה שימושית. תנסו לחשוב על זה יותר לעומק, תנסו לראות את שני הצדדים, בסוף באמת יש גם מלא צדק בלרצות שהם ידעו עוד שפה, במיוחד כשיש את המטרה של הקשר עם סבא וסבתא שלך
שואל השאלה:
האם שהכוונה הייתה בתור שפה שנייה ולא ראשונה...
אנונימית
אם זה בתור שפה שנייה זה סבבה
וכן הגיוני שיצחקו עליהם כי תמיד בבתי ספר הילדים הרוסים מתחברים אחד לשני והם "המוזרים" אבל היום על כולם עושים חרם וילדים מוצאים על מה לצחוק תמיד רק עדיף לקוות שהילד שלך הוא לא זה שעושה את החרם..
מבחינת זה שהיא אומרת שזו שפה לא מדוברת היא טועה ברמות
אני עובדת בשירות לקוחות ו20 אחוז מהלקוחות שלי כל יום מתחילים לדבר איתי ברוסית (כי חושבים שאני רוסיה) ובדכ גם קשה להם עם עברית אז זו שפה שהיא מאוד שימושית בארץ
^^ עדיין יכול להיות טיפה מבטא, או להתבלבל טיפה וכו, וזה באמת יכול לגרום לילדים להתנהג מגעיל
כן, זה פשוט מורכב
כדאי שהילדים ידעו.
דרכון רוסי זה אחלה, *לבנות*!