12 תשובות
חרא, תפרים ממנו בטח יש לו חסך מהבית
שואל השאלה:
nekasheva (התשובה הראשונה)
בעיקרון כן, אבל אני לפעמים יכולה להתעורר ולהמשיך להיות בטלפום במיטה ולא לשים לב שהזמן עובר
אנונימית
תבקשי ממנו לדרבן אותך, סתם נניח לתת לך הפתעה כלשהי אם את מצליחה להפחית בטלפון
שואל השאלה:
אז איך אני יכולה לעשות זמן מסך לעצמי?
אנונימית
אפלקציה שנועלת את הטלפון
שואל השאלה:
ג'ון למון^^
הוא כל היום בעבודה, בקושי איתי
אנונימית
שואל השאלה:
לאון^^
מזאת אומרת
אנונימית
^^ הוא לא חייב להיות איתך, את פשוט מעדכנת אותו כמה זמן היית בטלפון (זה מתועד גם נראלי בהגדרות) ואז אם הצלחת אז הוא יתכנן בשבילך משהו בהזדמנות
אם בא לך, תעשי לעצמך, אני משתמש בappblock, את יכולה לחסום אפליקציות מסויימות לפי זמנים מסוימים (למשל לי היוטיוב נעול מ8:00 עד 16:00 ומ2:00 עד 4:20) הקטע הוא שטכנית את תמיד יכולה להיכנס לאפליקציה ולהוריד, אז את צריכה מספיק שליטה עצמית לא לעשות את זה, לי זה עוזר לאמר שאני פשוט לא משנה את זה אף פעם, גם אם אני סתם באוטובוס ואין לי מה לעשות, אני לא מוריד את זה אף פעם

וואו יצא לי ארוך, קיצר תורידי appblock או משהו בסגנון
שואל השאלה:
יש לך כסף? ^
תודה, אני אנסה את זה.
מקווה שאחזיק מעמד לא לבטל את זה..
(*זאת הבעיה כשיש גישה להכל)
אנונימית
את יכולה לעשות גם בעצמך
אבל תבקשי ממנו לנעול לך אם ממש מפריע לך
למה הבן זוג אבל
את אדם בוגר שיודע להתקין אפליקציות לא?