5 תשובות
לא אפשרי להסביר לך דרך פה
תבקש ממישהו דתי ואני מבטיחה שהוא ישמח ללמד אותך
תבקש ממישהו דתי ואני מבטיחה שהוא ישמח ללמד אותך
היי אח.
לצערי הרב אין דרך ממש להדריך אותך דרך כתב.
יש סרטונים ביוטיוב איך מניחים תפילין והכי חשוב שתנסה ותעשה בעצמך כדי שתזכור, זה לפנות אל מול רב או בית כנסת קרוב או יהודי כלשהו.
תקרא על הלכות תפילין ומה מברכים ומתי.
יש תפילין של יד, יש של ראש.
לצערי הרב אין דרך ממש להדריך אותך דרך כתב.
יש סרטונים ביוטיוב איך מניחים תפילין והכי חשוב שתנסה ותעשה בעצמך כדי שתזכור, זה לפנות אל מול רב או בית כנסת קרוב או יהודי כלשהו.
תקרא על הלכות תפילין ומה מברכים ומתי.
יש תפילין של יד, יש של ראש.
אם אתה ימני בצד שמאל
התפילין על עצמם על היד הקדמית תהדק ואז תברך ואז תעשה שין
אחרי זה עוד סיבוב לפני האמה
ואז 7 סיבובים על האמה
שים את הראש
תעשה שלוש סיבובים סביב האצבע השלישית
ואז תהדק סביב האמצע של הכף היד
בהצלחה
התפילין על עצמם על היד הקדמית תהדק ואז תברך ואז תעשה שין
אחרי זה עוד סיבוב לפני האמה
ואז 7 סיבובים על האמה
שים את הראש
תעשה שלוש סיבובים סביב האצבע השלישית
ואז תהדק סביב האמצע של הכף היד
בהצלחה
יש סרטונים ביוטיוב פשוט תחפש
לפי המנהג שלך השיטה האשכנזית הכי פשוטה וכל הכבוד אח תמשיך ככה ותקרא ספר אורחות צדיקים
לפי המנהג שלך השיטה האשכנזית הכי פשוטה וכל הכבוד אח תמשיך ככה ותקרא ספר אורחות צדיקים
ואוו אשריך יאח.
שמתי לך פה קישור לסירטון של הרב יגאל כהן שמסביר בדיוק איך להניח.
לדעתי הכי כדאי לך ללכת לבית חבד או לבית כנסת ושם יראו לך פיזית
בכל אופן אם תרצה עוד הסבר אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי :)
שמתי לך פה קישור לסירטון של הרב יגאל כהן שמסביר בדיוק איך להניח.
לדעתי הכי כדאי לך ללכת לבית חבד או לבית כנסת ושם יראו לך פיזית
בכל אופן אם תרצה עוד הסבר אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי :)
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: