12 תשובות
לפי התנ"ך אסור משכב זכר בין שתי מינים אם הם רוצים להיות זוג אבל בלי לקיים יחסי מין זה בסדר.
שואל השאלה:
^^אז זה בסדר לחשוב ככה?
^^אז זה בסדר לחשוב ככה?
אנונימי
לא מאמינה אבל שתדע אין שום דבר רע אם לתת לשני אנשים לחיות את חייהם בלי חשבון
פשוט מאוד: להבין שאלוקים יודע מה שהוא אומר ועליך לבטל את דעתך מפני דעתו.
אנונימי
123אנונימית, לא, כי לעולם הזה יש בעל הבית שקביע חקוים, אז זה כן רע לחיות בלי לתת לו חשבון. זה זלזול נוראי במלך העולם שבזכותו את חיה וקיימת. זה שאת כופרת במציאות - זה לא אומר שזה בסדר. חוץ מזה, שאת לא עונה על השאלה.
אנונימי
כופרת? רציני? כי אני מאמינה שלכל אדם מגיע לחיות את חייו בדרך שלום שלא פוגעת באף אחת ואתה קורא לי כופרת?
^ כן, מי שלא חי על פי חוקים שלך מלך העולם הוא כופר.
"אפיקורסות" מלשון "הפקר".
ודרך אגב, נישואין בין שני זכרים כן פוגע בעולם, במדרש (בראשית רבה כו, ה) כתוב שהמבול בא בגלל שכתבו כתובות לזכרים.
"אפיקורסות" מלשון "הפקר".
ודרך אגב, נישואין בין שני זכרים כן פוגע בעולם, במדרש (בראשית רבה כו, ה) כתוב שהמבול בא בגלל שכתבו כתובות לזכרים.
אנונימי
תהנה עם האמונות שלך ואני עם שלי
כפרה עליך לא סתם כתוב בתורה משכב זכר מן הסתם שיכול לקרות הומואים ולסביות ומן הסתם שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע באחר אבל זה לא קשור אתה חושב שזה בסדר אז בסדר כל עוד אתה לא נפגע מזה ולא עושה שום עוון אתה זכאי
לימוד אמונה יעזור
^ אם זה אסור - אז אסור, גם יש אם לך כזאת נטייה, אתה חייב להתגבר אליה, כי זה יהרג ואל יעבור.
אל תיקח את התטרה כמשהו שאפשר להתייחס אליה בהפקדות, חס ושלום. "אז מה אם בתורה כתוב משהו? מי אמר שאני חייב להקשיב לה?" (כאילו זה בסדר לשים פס על החוקים של מלך העולם.) שיהיה בררו שזאת חוקים מחייבים (של מלך העולם) לכל דבר.
אל תיקח את התטרה כמשהו שאפשר להתייחס אליה בהפקדות, חס ושלום. "אז מה אם בתורה כתוב משהו? מי אמר שאני חייב להקשיב לה?" (כאילו זה בסדר לשים פס על החוקים של מלך העולם.) שיהיה בררו שזאת חוקים מחייבים (של מלך העולם) לכל דבר.
אנונימי
אני דתי גם, זה שאסור לעשות את זה לא אומר שאסור לך לחשוב שזה בסדר, אם שואלים אותך תגיד שאתה מקבל את כולם תחיה את החיים שלך רגיל כמו שאם מישהו לא שומר כשרות אתה תריב איתו ותטיף לכולם מוסר? תהיה בדרך שלך הכל טוב תמשיך לקיים מצוות
אנונימי