11 תשובות
בכל שלב
'
שואל השאלה:
לא צריך לחכות שלפחות נצא לדייט?
אנונימית
לא הבנתי מה זה המשחק אגו המטופש הזה, שניכם צריכים ליזום, אם בא לך לשלוח פשוט תשלחי
כדאי שגם את תתחילי מדי פעם, זה תלוי בהעדפה שלך וכמובן במידה, אבל ככלל זה מאוד מוערך, מראה שהיא בעניין ולא משחקת משחקים
לא אין לזה חוקים כאלה אתם פשוט צריכים לדבר מתי שמרגיש לך מתאים ולא לפחד מזה
'
אני יענה לך בתור גבר יש המון שרואים שאחרי 2 3 שיחות היא לא יוזמת גם ותופסים מרחק מראש
שואל השאלה:
אוף אני מתה מפחד לא מצליחה לשלוח כלום
אנונימית
בכל שלב. מה הבעיה שאת תפתחי שיחה, גם אם הוא זה שהתחיל לדבר איתך ראשון?
תאמיני לי גברים לא עושים overthinking כמו שאת עושה חחח
'
^^^תתחילי ממשהו קטן, אפילו רק מה שלומו או להתייחס למשהו שהוא הזכיר יהיה מעולה
בכל שלב מההתחלה את צריכה ליזום זה אמור להיות משהו שבא משני הצדדים זה לא קשר חד צדדי שלו
התחברות ל