6 תשובות
אם את מרגישה שהגוף שלך צריך את זה אז לכי תישני בחדר
שואל השאלה:
אני ממש צ'יל האמת.. אני לא מרגישה מתה מעייפות חייבת לישון דחוף
אני ממש צ'יל האמת.. אני לא מרגישה מתה מעייפות חייבת לישון דחוף
אם את לא עושה כלום היום לכי לישון בחדר
אז תישני בסלון אם זה ככה חחח
לפחות שיהיו לך את הארבע שעות
לפחות שיהיו לך את הארבע שעות
שואל השאלה:
^^ אין לי כלום לעשות בכלל לזמן הקרוב.. הקטע זה שאני מתלבטת אם טיפה לסדר תשינה ולחזור לישון בסביבות 4 או שלהכנס עכשיו לשינה עמוקה ולהמשיך ללכת לישון בבוקר
זה הדילמה
^^ אין לי כלום לעשות בכלל לזמן הקרוב.. הקטע זה שאני מתלבטת אם טיפה לסדר תשינה ולחזור לישון בסביבות 4 או שלהכנס עכשיו לשינה עמוקה ולהמשיך ללכת לישון בבוקר
זה הדילמה
לכי לישון בסלון וככה גם תישני קצת וגם תצליחי לסדר קצת את שעות השינה שלך
באותו הנושא: