6 תשובות
את תלמידת ביה"ס או כבר מעל?
שואל השאלה:
אני בבית ספר אבל אני בצפון אז אין לי פרונטלי וזה מסובך להסביר אבל היום אין לי בית ספר
אנונימית
אהה, אז לפי דעתי תלכי לישון עכשיו ותשימי לך שעון ל11:00 ואז כבר בלילה את תצליחי לישון באיזה 23:00 כי לא הלכת לישון עכשיו להרבה זמן
שואל השאלה:
אבל אז השעות שלי לא יסתדרו בכלל
אנונימית
לישון
אנונימי
ללכת לישון לפי דעתי