21 תשובות
סתם ילדים רנדומלים?
שואל השאלה:
כן כן שסתם דיברנו איתם אני וחברה ואז הלכנו אמלה דיי
כן כן שסתם דיברנו איתם אני וחברה ואז הלכנו אמלה דיי
אנונימית
אני לא חושב שיש הרבה מה לעשות עם זה, אם אין לך עליהם גם כלום..
מה הם יעשו כבר כפרה עלייך
שואל השאלה:
אבל אם הם יעלו את זה דיי אני יבכה הם יראו את זה לכולם
אבל אם הם יעלו את זה דיי אני יבכה הם יראו את זה לכולם
אנונימית
אישית אני חושבת שהפיתרון היחיד זה מהפכה בחינוך הישראלי למה אין סיבה שכל הילדים בני 12 בארץ יתנהגו כמו פסיכופטים
אבל פה ספציפית לדעתי להכחיש זה הכי חכם, עם ה-ai אין להם איך להוכיח שזה באמת אמיתי
או ללכת למשטרה אבל לדעתי הם לא יעשו עם זה כלום
אבל פה ספציפית לדעתי להכחיש זה הכי חכם, עם ה-ai אין להם איך להוכיח שזה באמת אמיתי
או ללכת למשטרה אבל לדעתי הם לא יעשו עם זה כלום
הם לא יעלו תרגעיי
רוב הסיכויים שמה שהם יעשו עם התמונה זה רק י**ננו איתה וזהו
ועוד משהו יכול להיות שלא ראו כלום או שסתם זה בלט אז הם התלהבו
ועוד משהו יכול להיות שלא ראו כלום או שסתם זה בלט אז הם התלהבו
אנונימי
^^ אם הם יפרסמו את תוכלי לפנות ל105 (למרות שאני בספק אם הם באמת יעשו משהו)
לצערי הדבר היחיד שאת יכולה לעשות כרגע זה לקוות שלא יעשו איתם כלום ובעיקר לנשום עמוק
לצערי הדבר היחיד שאת יכולה לעשות כרגע זה לקוות שלא יעשו איתם כלום ובעיקר לנשום עמוק
105 אני לא יודע כמה יוכלו לעזור אולי הם רק יורידו את התמונה או יגיעו למי שפרסם מהכתובת אבל זה באמת שטויות
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אני גם צריכה לחזור לאזור שלהם עכשיו תקשיבו באלי לבכות אני חוזרת משם הביתה
אוף אני גם צריכה לחזור לאזור שלהם עכשיו תקשיבו באלי לבכות אני חוזרת משם הביתה
אנונימית
הם לא יעשו עם זה כלום ואם הם יעלו הם אלה שעושים מעצמם בדיחה, אל תדאגי
איך הם הגיעו למצב שהם ראו את הפטמה שלך בכלל?
אנונימית
יש מצב שהם סתם משקרים
אם את לא חושבת שראו לך אין סיבה שיראו לך בכלל אם היית לבושה
תהיי רגועה
אם את לא חושבת שראו לך אין סיבה שיראו לך בכלל אם היית לבושה
תהיי רגועה
אנונימי
שואל השאלה:
ראו לי אני בטוחה תקשיבו באלי לבכות
ראו לי אני בטוחה תקשיבו באלי לבכות
אנונימית
אבל איך הם ראו לך אחותי היית עירומה או משהו? שלא תלחצי סתם אם היית לבושה והם סתם אומרים אין לך ממה להלחץ
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אתם בטוחים שלא יעלו את זה או יפיצו? אני יבכה דיי
תקשיבו אתם בטוחים שלא יעלו את זה או יפיצו? אני יבכה דיי
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי לבושה אבל אני עם חולצה צמודה וכנראה זה בלט או משהו כי אני בלי חזיה דיי
הייתי לבושה אבל אני עם חולצה צמודה וכנראה זה בלט או משהו כי אני בלי חזיה דיי
אנונימית
אי אפשר להבטיח לך, אבל כמו שאמרתי יהיה בסדר והם יעשו לעצמם יותר פדיחות משאת חושבת שאת תקבלי
בנוסף לזה שאת קטינה אז אולי המוקדים בארץ יקחו אותך יותר ברצינות
בנוסף לזה שאת קטינה אז אולי המוקדים בארץ יקחו אותך יותר ברצינות
על זה כל הסיפור כולה ראו שהפיטמה בולטת בחולצה?
קחי עדכון זה קורה גם לבנים
הייתי בטוח שראו לך בלי חולצה
קחי עדכון זה קורה גם לבנים
הייתי בטוח שראו לך בלי חולצה
שואל השאלה:
זה לא כולה אמלה זה מביך ברמות אני מפחדת שיפיצו את זה
זה לא כולה אמלה זה מביך ברמות אני מפחדת שיפיצו את זה
אנונימית
באותו הנושא: