9 תשובות
פשוט תמחקי
חצי מהאנשים סתם עוברים ולא שמים לה תרגעי הכל טוב
הכי בקטנה בעולם
היום כולם מדפדפים בסטורי ולא מתמקדים באף תמונה זה סתם המחשבות שלך
וגם איך קבעת שיצאת מכוער ?
תמחקי לא יקרה כלום הכל טוב
אל תתיחסי אין לך מה למחוק תשאירי את זה ככה גם אם זה מכוער בעינייך בסופו של דבר אנשים שבאמת מכירים אותך יודעים איך את באמת בטבעיות ומי שלא טוב לא מוזמן להתקדם ולהוריד עוקב
שואל השאלה:
דיי זה מחריד ולמחוק את זה עוד יותר פדיחה למה עשיתי את זה למה???? שיעברו כבר ה24ֶ שעות המחורבנות האלה
אנונימית
מה? מה עוזר ה24 שעות פשוט תמחקי
שואל השאלה:
הבעיה שזה לא רק תמונה שךי זה תמונה שלי עם עוד 2 בנות שהן יצאו עוד יותר זוועה
כל המיקום של התמונה והתאורה תמונה מזעזעת חרדות אתם לא מבינים כמה זה נוראי ויצאתי מתלהבת גם
אנונימית
היי! דבר ראשון אני מזכירה לך שאלו רק "עוקבים" ומי שבאמת אכפת לו ממך,לא אכפת לו איך את נראת :) אגב 50% מהאנשים סתם מדלגים על הסטורים אז אין לך מה להלחץ אם בא לך,תמחקי אותה ואל תדאגי הכל יהיה בסדר :))))