9 תשובות
אויש אהובה יהיה בסדר! לכי לרופאת עיניים
שואל השאלה:
לאלאלאלאל
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי שמתי עכשיו ושיפשפתי את העיניים ואני לא יודעת איפה היא ואני מחפשת בתוך העין ואני לא מוצאת
אנונימית
כנראה היא נפלה
את עדיין מרגישה אותה בעין?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
מצאתי עדשה על הרצפה אבל אני לא בטוחה אם זאת היא או שזו אחת אחרת(בדקתי בשקית של הפח לא לדאוג לא היה שם כלום חוץ מהעדשות) ויש מצב שאחת נפלה מהפח
אנונימית
אם את לא מרגישה אותה בעין כנראה היא נפלה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
תודה!!
אנונימית
אני לא רוצה להלחיץ אבל היא יכולה ליפול לתוך העין (למקום לא נגיש לך) - אם יש לך חשש כזה אז אני מציע לך לראות רופא.