6 תשובות
אתה משלה את עצמך, תתגבר על זה
להמשיך הלאה, לא הייתי לוקח סיכון מאוד קיצוני שיפגע עמוקות בך ובקשר
לבדוק אם הוא גם נמשך לבנים זה צעד ראשון
תנסה לנתק רגשות
מניסיון אם נכנסים לזה הלב בסכנה של ניפוץ
ואז רק תישאר צלקת
אוי זה מבאס
כדאי שלא תשלה את עצמך כי זה רק יגרום לך להרגיש רע אחר כך
בתור ביסקסואל שזה קרה לו אני יכול להגיד לך שאין פה חוקים
יש מצב שהוא מרגיש אותו דבר ויש מצב שלא ויש מצב שהוא בי אבל אתה לא הטעם שלו יש פה אלף ואחת אופציות
הלוואי והייתי יכול להגיד לך מה לעשות אבל אני לא.... אלה החיים שלך ואתה יודע מה לעשות איתם
בעיני תבדוק מה המצב איתך לפני שאתה בודק אותו
אתה אוהב אותו מאוהב? אוהב בתור חבר? איך אתה מרגיש אותו
אחרי זה תבדוק מה איתו
אם אתה מרגיש שאתה ממש מאוהב ולא יכול להשיאר רק חבר תתרחק
אבל אם אתה יכול להישאר איתו חבר אז תישאר כי קשר חברי זה חשוב
אז לסיכום
אתה יודע מה לעשות
גם אם זה אוכל לך את המוח עכשיו זה יעבור בהבטחה
התחברות ל