אני ממש רוצה להיות פראמדיקית צבאית אבל אני מפחדת שהחרדה החברתית שלי תהרוס לי את זה
היא לא ממש קיצונית אבל אני נוראית בלנהל שיחות אחד על אחד ומול כמעט כל הבנים אני קצת מגמגמת ומדברת מוזר כי אני פשוט נלחצת, אבל חוץ מיזה אני ממש רוצה את התפקיד ועוד כמה ימים שולחים לי תאריך למיון לשם. הגיוס שלי בעוד 9 חודשים שזה הרבה זמן יחסית. אתם חושבים שאני אצליח להסתדר? או שזה יהיה לי ממש קשה בתפקיד הזה