6 תשובות
אם את מפחדת שקשה מידי אז אולי זה לא בשבילך.
תראי..אם את לא תיהיה טייסת בצבא קודם..יהיה מאוד קשה להתקבל,תצטרכי ליהיית בבית ספר לטייס וגם אחרי זה לא בטוח שיצליח לך.
זה גם החלום שלי,ואני מקווה להגשים אותו.
תנסי את מזלך, תמיד יש סיכוי.
אני לא יודע איך זה בארץ(בגלל הצבא) אבל אני יודע בחול להיות טייס זה מקצוע ממש לא משתלם. אחד המקצועות הכי גרועים שיש.
עד שטייס מקבל את הרשיון ולומד והכל הוא מבזבז המון שנים ועשרות אלפי דולרים אם לא מאות אלפים רק בשביל בקושי להגיע למשרה שווה שמרוויחה הרבה פחות עם תנאים חרא
אחותי. לכי על זה, אם את כל כך רוצה להיות טייסת אני מבטיחה לך שאת תהיי, זה לא שזה בלתי אפשרי, יש כל כך הרבה טייסים, תשקיעי ותתאמצי ואת תצליחי אני מבטיחה לך.
תנסי להיות טייסת בצבא , זה יכול מאוד לעזור לך
שואל השאלה:
פררו^
להיות טייסת בצבא זה סופר קשה והצבא ממש סקסיסטי, אני מעדיפה להוציא רישיון אזרחי...