17 תשובות
איך להוציא 2 גימלים חייב להיום
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
למזלי לא מתעסקת בגימלים כיף גדול
אבל להגיד שאתה משלשל או מקיא וחלש זה תמיד עוזר
אנונימית
תודה יקירה
איזה קפצ?
שואל השאלה:
שומרת על אנונימיות אז לא כותבת סליחה :)
אנונימית
החיים כמו בסדרה תאגד? חח
אנונימית
יש הבדל בחובות שלך ובדברים שמותר לך לעשות לעומת פראמדיקית רגילה?
שואל השאלה:
אני פראמדיקית רגילה
פשוט לא עברתי הסמכת אטן אבל אני בדרך
זה תהליך שכל פראמדיק צריך לעבור
אנונימית
שואל השאלה:
בכלל לא כמו תאגד
אנונימית
מה זה אומר אטן ותאגד?
^אמבולנס טיפול נמרץ ומחלקת הרפואה בגדוד
^תודה :)
אז שואלת השאלה התכוונתי אם בגלל שזו מסגרת צבאית יש לך הנחיות שונות מפראמדיקית אזרחית, לא מבחינת ההכשרה שלך
שואל השאלה:
הבנתי,
אז זה תלוי בסוג טיפול
* טראומה מטפלים לפי פרוטוקולים צבאיים
* טיפולי שגרה (קרדיו, נשימתי, מצבי חירום כלליים וכו') לפי פרוטוקולים של מד"א, אבל לקחת בחשבון שלא תמיד יהיו את כל התרופות כמו במדא.
ולפראמדיק צבאי אין אפשרות להכריז מוות
אנונימית
^אז איך מתגלה שאדם מת?
פראמדיק זה באמבולנס, נכון? אז אם חס וחלילה אדם מת הפראמדיק צריך להיות עם הגופה באמבולנס בנסיעה עד שמביאים לרופא צבאי שיכריז?
שואל השאלה:
מותר לי להגדיר שפצוע "ממתין" שזה ללא נשימה או שאין לו סימני חיים
פשוט לא כמו מד"א אני לא יכולה להיות פיזית חתומה על טופס.

אם זה בשטח יגיע אחרי זה רכב לפנות את המת, או אם זה במהלך נסיעה כנראה כבר נסע לבית החולים שם יקבעו. בכל מקרה כן יש פרוטוקול טיפול לפצוע ללא סימני חיים (תחת תנאים מסויימים)
אנונימית
איך התקבלת לתפקיד? קיבלת את השיבוץ או ביקשת? איך עובד תהליך הקבלה ואיך היה הקורס עצמו?
חלום שלי להיות פרמדיקית