5 תשובות
אצלי כבר הגישו
גם לנו לא שמו. האמת אני אפילו לא יודע מזה מודל f, זה ספרות?
אנונימי
שואל השאלה:
^כן
כל הבוקריפורטים וכל השירים/סיפורים
^כן
כל הבוקריפורטים וכל השירים/סיפורים
אנונימי
עושים את זה בכיתה י וביא לא?
אנונימי
שואל השאלה:
זה פנימי אז כל בית ספר מחליט מתי לעשות את זה
בגדול זה בדרך כלל בכיתה י
אבל בגלל כל המלחמה וזה זה היה לנו בעיקר ביב
זה פנימי אז כל בית ספר מחליט מתי לעשות את זה
בגדול זה בדרך כלל בכיתה י
אבל בגלל כל המלחמה וזה זה היה לנו בעיקר ביב
אנונימי
באותו הנושא: