12 תשובות
מודל f זה בגרות פנימית בספרות
שואל השאלה:
לי אין ספרות יש לי רק טקסט וכתיבה^
לי אין ספרות יש לי רק טקסט וכתיבה^
אנונימית
שואל השאלה:
וחיצוני
וחיצוני
אנונימית
איך השגת את זה ?
שואל השאלה:
אני אחרי תיכון משפרת ציון אז מי שמשפר/משלים לא עושה ספרות בf וזה חיצוני
אני אחרי תיכון משפרת ציון אז מי שמשפר/משלים לא עושה ספרות בf וזה חיצוני
אנונימית
אהה הבנתי, אנסין של f זה כמו אנסין של g או c
ולe פשוט לתרגל מיואל גבע אנסינים
את עושה בe אוצר מילים או ליסנינג ?
את עושה בe אוצר מילים או ליסנינג ?
שואל השאלה:
e ליסיניג וקטע שמיעה^
e ליסיניג וקטע שמיעה^
אנונימית
יש גם ליסנסינג ביואל גבע פשןט תפעילי ותשימו מולך את השאלות
שואל השאלה:
סגור תודה
סגור תודה
אנונימית
בכיף בהצלחה
שואל השאלה:
תודהה:)
תודהה:)
אנונימית
באותו הנושא: